Velkommen

Velkommen til min blog



onsdag den 27. april 2011

Fødselsdagshurlumhej

I mandags fik jeg lavet mit bidrag til fødselsdagshurlumhej på Scrapsisters.

Jeg var så heldig at have fået en masse billeder fra mine forældre, og i blandt dem fandt jeg disse af mig selv som jeg straks fik lyst til at scrappe.

Det har været en fantastisk udfordring da jeg først fik taget hul på opgaven.


Da jeg gik i gang med udfordringen faldt jeg straks over dette skønne papir fra Crate. Er vild med at det er farverigt og samtidig er dæmpet i tonerne. 
Der var 20 forskellige udfordringer at vælge imellem, og jeg fik løst 5 af dem:
Opg. 2 - Brug 2 blomster. Jeg valgt at bruge 6 blomster, så det er opfyldt.
Opg. 3 - Brug noget du har fundet i det hus og ikke købt i en scrap- eller hobbybutik. Jeg har brugt det metaltråd (overstrukket med plastik) i mine tags. Det stammer fra børnelegetøj som efterhånden er altid sat fast med dette bånd når man køber noget der er i æsker.
Opg. 6 - Lav et layout med metal. Tråden i mine tags eller de 2 brads jeg har brugt.
Opg. 17 - Scrap noget fra dit papiraffald. Det sort det er omkring de 2 af billederne er fra mit papiraffald.
Opg. 22 - Lav et kort med Crate papir. Godt nok har jeg lavet et LO, men det er på Crate Papir, Mia Collection, Sparkle. 




1 kommentar:

  1. Hvor ser det bare godt ud.. lækre gamle billeder på det LO!!!

    SvarSlet