Velkommen

Velkommen til min blog



søndag den 24. april 2011

Hyggelig påske

Lige lidt for familens påske. Troede vi skulle gå og hygge os herhjemme det meste af påsken, men nej...... den har endte med at være fuld af aktiviteter, hvilket også har været meget hyggelig.

Torsdag var drengene og jeg til Kræmmermarked i Kollind sammen med min bror og hans familie. Efter følgende kørte vi op til Fjellerup Strand og spiste pommefrites og is. Theis (på 2 år) var også ude og bade og kaste med sten i vandkantet. En rigtig hyggelig dag. På vejen hjem købte jeg frisk fanget rødspætter med hjem, så menu stod på rigtig lækker sommermad om aftenen.

Fredag var vi i Århus. Først var vi på sygebesøg ved min far som ikke har det så godt. Det var et kort visit da min far er i sidste fase af hans kræft forløb og ikke kan overskue så lange besøg.
Efterfølgende var vi på Jysk Væddeløbsbane for at fejre min brors fødselsdag (har dog først fødselsdag i morgen), men da hans hest skulle løbe et prøveløb var det oplagt at tage ud at se det, og vejret var jo i top til at være udenfor.

Lørdag kom min 2 dejlige niecer på 15 år. De skulle overnatte her, hvilket vi alle har set meget frem tid. Teenager har jo altid så travlt, så det er ikke så ofte det kommer til overnatning. I går kørte vi en tur i Ree Park. Kanon vejr og godt selskab gjorde det til en super tur.



I dag har mine niecer og jeg brugt noget af formiddagen på scrapværelset, da de gerne ville lave et kort hver til en konfirmation de skal til om 14 dage. Dejligt at de også synes det er hyggeligt at være kreative.
Derefter tog den igen på en tur til Århus. Min kære mand skulle på skadestuen efter en mindre skade, så vi benyttede lejligheden til at køre mine niecer hjem så de slap for en time i bus. Resten af min eftermiddag er brugt på scrapværelse hvor jeg har fået lavet min fortolkning af Telephonegame som jeg er med i inde på Scrapsisters. Er meget spændt på at se hvad de andre har lavet.

Nu er det ved at være spisetid, også skal der bare hygges med mand og børn. Og mon ikke der i aften bliver tid til en kold cider eller øl med manden på terrassen mens solen går ned.....

Mandagen kommer til at foregå på matriklen. Der skal leges i haven, og mon ikke der også bliver tid til både lidt havearbejde og lidt scrap.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar