Velkommen

Velkommen til min blog



mandag den 11. april 2011

Kortspil / Scrapsisters




I anledning af at Scrapsisters fylder 3 år er der masser af udfordringer. Prøver i hærdigt at følge med og få lavet dem alle. Dels fordi jeg synes der er sjovt og dels fordi jeg synes der hammer god øvelse for en grønskoldning som mig.

I denne her udfordring skulle vi trække 10 kort som hver især var et krav til teknik/pynt som skulle bruges på LO'et. Dog måtte vi vælge et kort fra.

Mine kort betyder at mit LO skulle indeholde følgende:
  1. En sangtitel eller en sætning fra en sang.
  2. Sort papir
  3. Papir med brunlige nuancer
  4. Noget grønt papir
  5. Hjemmelavet blomster
  6. Sværte
  7. Et bukket hjørne på et stykke papir
  8. Syning
  9. Mindst 3 billeder
  10. Journaling skal være mindst 5 linjer med mindst 5 ord i hver linje.
 Jeg har dog valgt at bruge alle 10 kort.


1 kommentar:

  1. Den kortudfordring som scrapsisters har, er bare kanon. Jeg synes at du har løst den rigtig godt.:)

    SvarSlet