Velkommen

Velkommen til min blog



fredag den 1. april 2011

Så kom den.....

Har i dag fået min længe ønsket bigshot. Har endda også været ude og investere i nogle dies. Det var nu svært at vælge, men fandt nogle som jeg kunne starte op med. Har "øvet" mig lidt her til aften, og håber på at weekenden bringer tid til at fordybe mig med mit nye legetøj.

Har siden sidste indlæg fået lavet nogle kort og et enkelt LO. Desværre har jeg kun mobiltelefonen at tage billeder med i øjeblikket da den ældste søn på næsten 2 år fik fingre i kameraet og på en eller måde låst hukommelseskortet. Og kan moderen låse det op????? NEJ...... Det kan hun ikke. Tror løsningen bliver at købe et nyt hukommelse kort. Alt dette betyder at der på et senere tidspunkt kommer en masse billeder på bloggen.

Vil smutte over på scrapsisters og kigge lidt på en af fødselsdagsudfordringerne.

2 kommentarer:

  1. Uh hvor lækkert med nyt legetøj :) Det er ikke fordi der er en lille "snip" han har fået skubbet op? Som den her: https://lh4.googleusercontent.com/_nD6IWj17ZZE/TZYx0dLEBaI/AAAAAAAAFVA/vjH0mHHkSvA/s512/IMG_0069.JPG

    SvarSlet
  2. Tusind tak for hjælpen. Havde slet ikke tænkt på at det kunne være så simpelt. Så en af morgendagens opgaver bliver at tage billeder af de sidste kreationer.

    SvarSlet