Velkommen

Velkommen til min blog



lørdag den 7. maj 2011

60 års fødselsdag / Mit første minialbum

I dag skal vi til 60 års fødselsdag på fyns land ved min dejlige farverige tante.
Vi er nogle stykker som er gået sammen om en gave til hende, så det blev til denne dejlige kurv med masser af lækre ting fra Matas.

Og selvfølge skal der også være et kort til fødselaren. 


Jeg har ikke før lavet et minialbum, men tænkte at det var en oplagt chance at lave et til min tante. Et album hvor hun kan sætte billeder ind fra festen (om mon ikke der bliver nok at billeder at vælge imellem når vi bliver 99 mennesker?).

I mine forældres gemmer har jeg fundet et billede af min tanke og farbror for 42 år siden. Det er taget til min farfars 50 års fødseldag da hun blev præsenteret for familien for føste gang.

Jeg har valgt at lave albummet lilla/rosa/pink da hun er vild med farver. Det har været rigtig sjvot at lave albummet og det er afgjort ikke sidste gang jeg giver i kast med det. Inde i bogen har jeg skrevet en lille hilsen fra os i Thorsager.






















2 kommentarer:

  1. Rigtig lækkert album, som bare er gennemført med farver og pynt - Blir hun bestemt glad for!

    Rigtig god tur, og god fest

    SvarSlet
  2. Rigtig flot album, og super lækker gave.

    SvarSlet