Velkommen

Velkommen til min blog



lørdag den 28. maj 2011

En sidste hilsen

Min elskede far sov stille ind torsdag den 26. maj 2011 efter længere tids kræftsygdom. Han var stærk til det sidste, og vi er alle glade for at han fik fred.

I går fredags skulle vi så mødes og have ham lagt i kiste, for derefter at synge ham ud. En meget smuk og ekstrem hård begivenhed. Fredag morgen fik jeg pludselig lyst til at skrive en sidste hilsen til ham som han kunne få med i kisten. I lynets hast blev det også til et kort. Han satte nemlig stor pris på mine hjemmelavede kort m.m.

2 kommentarer:

  1. Smuk gestus til din far. Jeg har også mistet begge mine forældre til kræften og lagde ligeledes et meget personligt brev i begge deres kister og børnene lagde tegninger i.

    SvarSlet
  2. OK der ramte du lige Kleenex-punktet hos mig på min blogrundfart - men hvor var det en god tanke, et fint kort og en perfekt tekst. Mange tanker herfra. Charlie

    SvarSlet