Velkommen

Velkommen til min blog



lørdag den 7. maj 2011

Fødseldagskort til min kære mand

Min kære mand fyldte i går (fredag) 36 år, og selvfølgelig skulle han også have et personligt kort. Overvejede torsdag aften om han skulle "nøjes" med et købe kort, men ved at han er vilde med de kort jeg laver, så derfor blev det ud på de sene aftentimer lige til dette kort.


Har lige købt en embossing folder ved Anja's hobby med teksten Happy Birthday.


Havde fået downloaded sangen med Indtil jeg så dig med Rugsted og Kreutzfeldt. Den vækker alle de følelser jeg havde da jeg så ham på vores anden date. Selvom vi først om en mdr. har 3 års dag kan livet med 2 små børn, hus og 2 fuldtidsarebjde godt skubbe det lidt i baggrundt. Ville fortælle ham, at jeg ikke havde glemt hvordan vi havde det da vi var nyforelsket.  Han blev meget rørt og fældede da også en lille tåre. Har sgu en vidunderlig mand. :-)

 Han er ikke verdens nemmeste mand at finde en gave til. Det var dog lykkes mig at finde nogle gode ting fra børnene, men da det kom til mig selv var jeg på bar bund. Derfor blev det til et gavekort til en jakke eller et par sko. Han er nemlig den type som skal skubbes lidt på vej for at få købt nyt tøj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar