Velkommen

Velkommen til min blog



søndag den 29. maj 2011

Mit første rigtige herre kort

Har i dag også fået lavet mit første rigtig herrekort. Var en tur i mandens værksted for at finde noget jeg kunne bruge. Fandt spændeskiver i forskellige størrelser. Den mindste blev hel embosset med sort. Den mellemste viklede jeg kobertråd (indmaden fra et stykke ledning) om. Og den størreste blev delvist embosset. Synes selv at jeg slap okay fra opgaven.

Skal nu have fat i nogle stempler som er mere herreorienteret så jeg rigtig kan komme til at lege.

Tip: Sidst jeg forbi en genbrugsbutik holdte jeg ind for at høre om det havde nogle knapper. Det havde de - fritvalg fra en krukke - 10 stk for 3 kr.. Stod og sorterede i hvad jeg troede jeg ville komme til at bruge da de spurgte om jeg ville købe dem alle sammen for 30 kr. Tak tak sagde jeg....... Der var rigtig mange sjov og skønne knapper, og især var jeg heldig at der også var mange knapper som kan bruges på herrekort. Så i skønne kvinder prøv genbrugen hvis i mangler sjove og anderledes knapper.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar