Velkommen

Velkommen til min blog



lørdag den 28. maj 2011

Opgave 4 - Scrapmester 2011

Her er så mit bidrag til opgave 4 i scrapsisters 2011. Synes det var en lidt hård udfordring, men nok også fodi jeg valgt at bruge nogle nye teknikker jeg ikke havde prøvet før.  Papiret med stjernene på er bølgepap hvor jeg først har lagt modeling paste på, derefter crakcle paint og derefter embosset det med lidt søvn. Stjerne er lavet af silk clay som også efterfølgende er blevet embosset lidt. Øverst til højre er der en lille tag som jeg først har stemplet med en farve og efterfølgende brugt det samme stempel til at embosse det med hvid pulver.

Nedest i indlægget kan man se hvad udfordringen lød på.






Opgave 41. Lad dig inspirere af dette billede:



Det kan være opsætning, farver eller noget helt tredje du bliver inspireret af. SKRIV det i kommentarfeltet, hvad du har taget udgangspunkt i.

2. Du må IKKE bruge blomster. Der må ikke være blomster på papiret. Der må ikke være blomster på billedet eller på anden måder snydes en enkelt blomst ind på layoutet.

3. Der skal bruges mindst 3 forskellige stykker mønsterpapir.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar