Velkommen

Velkommen til min blog



torsdag den 16. juni 2011

Båndtaske / Ribbon purse

Har i et stykke tid haft kig på en taske til mine bånd. Tænkte, at den måtte jeg da selv kunne lave. Et smut til stofbutikken og 56,5 kr. fattigere og 1½ times arbejde så var resultatet som følger. Kan da godt se, at den ikke er så flot som dem man kan købe, men er selv tilfreds.

Målene er 25 x 17 cm. 
Tasken er lavet i klar voksdug. I munden har jeg syet 2 stykker sammen hvor der i mellem er noget meget tyk karton som er beklædt med sort soft. I toppen har jeg lagt stof (2 lag) imellem de 2 lag dug. Jeg har også sat en hank på så den er nem at have med sig.




5 kommentarer:

  1. Hvor er det bare VILDT godt lavet.. Helt utroligt!!!

    SvarSlet
  2. Flot arbejde : ) Den skal du nok blive glad for : )

    SvarSlet
  3. Hold da op hvor er du go !
    Bare det at gå i gang med projektet er godt gjort.

    SvarSlet
  4. Hold da fin, det har du gjort godt!

    Jeg er en spasser til sådan noget, men måske jeg skulle vise det til min mor, og få hende gjort kreativ?

    Tak fordi du delte ;)

    God weekend

    SvarSlet
  5. Super godt lavet, fuldstændig som orginalen :)

    SvarSlet