Velkommen

Velkommen til min blog



søndag den 5. juni 2011

Drengenes kort til fars dag

I dag er det jo fars dag. Havde tænkt på at jeg selv ville lave et kort til Jakob, men fik pludselig den ide, at det skulle drenge da selv gøre.
Det øverste er til deres far. Theo på 14 mdr. har tegnet med en kort tusse på et stykke papir som jeg satte ind i kortet. Theis på 2 år og 2 mdr. puttede glimmerlim på, og tegnede med min embossinpen rundt på kortet. Da jeg havde puttede sort embossing pulver på hjalp han med at varme det. De nød virkelig at være med i processen, og farmand blev rigtig glad for kortet.


I dag skulle vi være sammen med nogle gode venner. "Onkel" Klaus har en dreng fra et tidligere ægteskab som han desværre ikke ser da drengens mor har taget ham ud af landet og ikke ved hvor han befinder sig. Og selvfølgelig skulle "Onkel" Klaus heller ikke snydes for et kort.
Drengene stiftede til at tegne med pennen så de kunne lave forskellige farver. Theis lavede det med grøn og guld, og Theo det med hvid og sølv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar