Velkommen

Velkommen til min blog



fredag den 14. oktober 2011

Convention i middelfart 1. oktober 2011

Lørdag den 1. oktober var jeg til min første convention nogensiden. Den blev afholdt i Middelfart. Fik ikke lavet så meget, men fik shoppet en del og var også på Majers fantastiske kursus.

Her er hvad jeg købte i butikkerne.

Det blev også til en del fra "salgsbordet"

Og nok det bedste køb fra en anden scrapper er denne traktor die. Den er allerede blevet fligtig brugt..... Theis er bare vild med at lave tegninger hvor traktoren er med.

Og her er hvad jeg vandt i tombolaen.


Var så optaget at at suge til mig af alle de dejlig sanse indtryk der var, så det blev kun til disse 3 julekort.

1 kommentar:

  1. Superlækre ting du har fået købt på convention. Den traktor så jeg godt på brugtbordet...men jeg har ikke brug for den.
    Og hvis det kan glæde dig, kan jeg fortælle at du har fået lavet 3 kort mere end mig den dag....

    SvarSlet