Velkommen

Velkommen til min blog



søndag den 27. november 2011

Julekalender

Har i år besluttet mig for at min mor også skal have julekaldender. Da jeg ved hvor meget hun sætter pris på mine kreative udfoldelse valgte jeg også at lave en julekommmode til hende. Min mand synes også lige at svigermor skulle have en, og så er der lige mine 2 teenager niecer og sidst men ikke mindst drengenes 2 dagplejemødre.

Svigermors blev afleveret inden jeg fik taget billeder, og mangler stadigvæk lidt detaljer på dem til dagplejen. det har været rigtig hyggeligt at lave dem.

3 kommentarer:

  1. Ihh hvor er de altså fine!! Rigtig god søndag til dig...

    SvarSlet
  2. Det er nogle fine ting du har lavet - de små julekalendere af tændstikæsker er bare rigtig søde, måske jeg skulle prøve dem engang.

    SvarSlet
  3. Så fine de ble! Din mor blir helt sikkert veldig glad for å få en flott julekommode! Jeg kjøpte esker i går og håper jeg rekker å få en klar innen den 1. :-) Disse var virkelig til inspirasjon!

    Takk for at du ville være med candyen min, det var hyggelig! Jeg har lagt meg til som følger hos deg også, naturligvis, og gleder meg til følge deg videre :-)

    SvarSlet