Velkommen

Velkommen til min blog



onsdag den 11. januar 2012

Udfordring 23 til Card and Scrap

En scrapsøster inde på ScarpSisters linkede til en udfordring på Card and Scrap. Da jeg ikke har lavet så mange udfordringer på det sidste greb jeg chancen og gik i gang.

Har ikke givet mig i kast med vintage stilen før, men er nu ganske tilfreds med resultatet.


Selve kortet er hvidt. Har sværtet med Victorian Velvet og brugt Perfect Pearls perlemor rundt på kanten af kortet. Servietten og mønsterpapiret er også sværet med Victorian Velvet. For at give kortet lidt spil har jeg stemplet rundt i kanten.


Tak for at i læste med.

5 kommentarer:

  1. Uanset hvilken stil det er, er det et ualmindeligt sødt kort.
    Held og lykke med udfordringen.

    SvarSlet
  2. Det er et smukt vintage-kort.

    SvarSlet
  3. Et veldig søtt babykort du har laget! Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap!

    Klem Hege

    SvarSlet
  4. Sikke et yndigt kort kort du har lavet. Held og lykke med udfordringen.:)

    SvarSlet