Velkommen

Velkommen til min blog



onsdag den 1. februar 2012

Gave til Theis' dagplejemor

I går havde Theis sidste dag i dagplejen. Der blev holdt afskedshygge i fredags for alle børnene og forældrene. Birthe, den skønne dagplejemor, skulle selvfølgelig også have et hjemmelavet kort og en dåse med chokolade (hun elsker chokolade, og er én af dem som virkelig kan tåle det) udover det gavekort til en ansigtsbehandling vi havde købt til hende.

Theis var meget stolt da han overrakte hende gaverne som bragte stor glæde.


Og så et billede af min store søn som startede i børnehave i dag. Selvom man er 2 år og 9 mdr. er det altid godt at have sut og putte med når man skal et nyt sted hen. I posen var hans 2 nyinkøbte madkasser. Det skulle nemlig i posen og ikke i rygsækken. Det er hans dag i dag, så det blev som hhan bestemt. Han græd meget da jeg gik i morges(og det gjorde jeg også da jeg var kommet ud af syne), så jeg glæder mig vild meget til at komme ned og hente ham når han har sovet middagslur.

5 kommentarer:

  1. Åhhh - håber han trods alt har haft en god dag.
    Min datter skal starte i børnehave 1. november - så der er lidt tid til endnu.
    Rigtig flot dåse og kort.

    SvarSlet
  2. Hvor er det en smuk dåse og sødt kort du har lavet til hende.. Det bliver hun glad for at kunne gemme og mindes jer...
    Det altid hårdt når et kapittel i barnets liv slutter og et nyt skal starte.. og det jo desværre noget der sker flere gange... Men det bliver også spændene for ham at komme videre :)

    SvarSlet
  3. Ak ja alle de skift er ikke så sjove, men heldigvis klarer ungerne det utroligt godt, men det er hårdt at aflevere, når det bette pus står og græder.
    Flotte gaver I havde med til jeres dagplejemor i går.

    SvarSlet
  4. Flot dåse og sødt kort....

    SvarSlet
  5. Super flot dåse og fint kort.

    SvarSlet