Velkommen

Velkommen til min blog



torsdag den 23. februar 2012

Gavekort til min mor

Min kære mor bliver 65 i weekenden. Min og min brors familie går sammen om et gavekort til en weekendtur med os alle. Synes nu også der skulle være noget for mig, så jeg har lavet et gavekort til en shoppetur incl. frokost. Det var noget vi nød meget at gøre førhen, men efter jeg har fået små børn (de sidste 3 år) har der ikke været så meget tid til det.

Her til aften er jeg så gået igang med en lille ekstra gave til hende. Om jeg når at blive færdig er jeg lidt spændt på, men vil forsøge at finde tid fredag aften til at få lavet det sidste.

9 kommentarer:

  1. Hvor er det fint... så flot med den ovale cirkel på den runde. God torsdag

    SvarSlet
  2. Hvor er det et rigtig sødt kort

    SvarSlet
  3. Fint kort, og det er et par gode gaver din mor får. Noget hun kan nyde godt af i lang tid

    SvarSlet
  4. Rigtig fint kort. Tillykke med din mor.

    SvarSlet
  5. Rigtig rigtig sødt! Tillykke med din mor :)

    SvarSlet
  6. Rigtig fint kort, skønne farver:)
    Tillykke med din mor

    SvarSlet