Velkommen

Velkommen til min blog



søndag den 12. februar 2012

Indkøb fra Specialkøbmanden

Som så mange andre har jeg også fået købt lidt på udsalg hos Specialkøbmanden. Det blev til en enkelt punch, nogle stempler, lidt papir og lidt glimmer. Billigt . stemplerne og punchen er jeg meget glade for.

Havde bestelt det til levering i butikken i Århus. Sendte min mand forbi efter det i arbejdstiden da han alligevel var ude og køre. Og ikke nok med at han fik mine varer med hjem, så fik han også en kage som de havde lavet. Vi arbejder samme sted, så den bragte lykke til kaffen fredag eftermiddag.

4 kommentarer:

  1. Sikke fine sager. Nu kan du rigtig lege...

    SvarSlet
  2. Lækre indkøb..!!!

    Den lyder lækkert med kage derfra!!

    SvarSlet
  3. Lækre ting og sager - og så kage oven i købet, lyder da som en forretning med kundetække.

    SvarSlet