Velkommen

Velkommen til min blog



mandag den 26. marts 2012

Mit første Donna-kort

Har længe haft lyst til at give mig i krig med et Donna kort. Nu har jeg endelig kastet mig ud i det i anledning af at min/vores chef fylder 65 i morgen. Det har været rigtig hyggeligt at lave, så nu er det bare at kaste sig ud i flere.

Har i dag været ude og købe gave fra personaleforeningen, os medarbejder og en gave fra mig. Og her til aften har jeg bagt en par kager som vi skal hygge os med i morgen.

Ved han bliver overrasket, for han regner kun med at vi bliver 10-12 stykker, men jeg har inviteret en masse andre fra nogle andre afdelinger for at han rigtig kan blive fejret. Det er jo ikke hver dag at man fylder 65 år.
Vores afdeling lukker ned på fredag, og derefter vil vi være spredt for alle vinde. Nogen skal over i den afdeling som har overtaget vores opgaver, andre skal ud til nye udfordringer og desværre skal en stor del ud i arbejdsløsheden. I morgen skal vi hygge og nyde den sidste tid vi har sammen.

3 kommentarer:

  1. Flot Donna kort! Dem kan du roligt fortsætte med!

    SvarSlet
  2. Ja helt sikkert, flot kort - jeg glæder mig til jeg kommer i gang med Donnakort:)

    SvarSlet