Velkommen

Velkommen til min blog



tirsdag den 26. juni 2012

Herrekort og gave

Theo's dagplejemors mand fylder i weekenden 60 år, og i den anledning har de fire frækker unger gået sammen om en lille opmærksomhed.

I den anledning har jeg lavet mit første metalkort.
Det var super sjovt at lave, og har en ide til hvordan man kan gøre det mere feminint, men det må blive en anden dag hvor jeg har bedre tid til at lege.

Sammen med kortet skal der selvfølgelig være en lille gave. Da manden arbejder indenfor vandforsyningen har jeg valgt at dekorere en vandflaske og fylde den om med enkroner. En lidt anden måde end at putte pengene ind i kortet.

Havde i en diecut swap fået et eksemplar af manden med paraplyen, og det var oplagt at bruge den på kortet. Desværre havde jeg ikke nogen clipboard tal, så brugte thickers. På billed nr. 2 kan man i nederste venstre hjørne svagt se at der står 60.





7 kommentarer:

  1. synes du har lavet nogle rigtig fine ting

    SvarSlet
  2. Flotte ting og dygtige børn =D

    SvarSlet
  3. Lækkert kort :)
    Rigtig god idé med vandflasken!!
    Det da en personlig og sjov idé :)

    SvarSlet
  4. Super flot herrekort du har lavet og rigtig god ide med flasken

    SvarSlet
  5. ihh super flot og lækkert. glæder mig til den feminine ide hav en go søndag

    SvarSlet