Velkommen

Velkommen til min blog



mandag den 11. juni 2012

Invitation til 40 års fødselsdag

Det har taget lidt tid at tage en beslutning, om jeg ville fejres nu hvor jeg bliver fyrre.

Vi er blevet enige om at holde et åbenthus fra om middagen med grille og hygge i haven (og selvfølgelig er vejret med os).

Min mand var så sød at foreslå, at jeg bare kunne invitere folk via sms og facebook. Det var en andelse for tamt for mig, og det vil nu også være et par stykker det vil blive skuffet over ikke at få en håndlavet indbydelse.

Det er første gang jeg har lavet denne her type kort. Det er anderledes end et traditionelt kort, men meget simpelt at lave, så det bliver klart brugt i fremtiden.

Papiret har jeg købte jeg sidst der var Scrap Convention i Middelfart. Kan ikke lige på stående fod huske hvad papiret hedder, men det er købt i rodekassen ved Hobbyboden. Har kunne en lille rest tilbage hvilket jeg er meget ked af, for er vild med. Må vist hellere får skrevet til Gitte for at høre om hun har mere i hendes gemmer.

Billeten på fronten er fra Scrapssister.dk. Lavede teksten om så det passede til mit formål. Og rosen er købt ved Wild Orchid Craft i England. Er blevet afhængig af de dejlige roser og har da også lige fået en ekstra sending hjem igen i dag.

8 kommentarer:

  1. Flot indbydelse, med lækkert papir.
    40 år, ja selvfølgelig skal det da fejres =D

    SvarSlet
  2. Sød invitation..
    Ej man kan da heller ikke som kortmager, bare sende en sms med invitation ;)

    Jeg har meget svært ved at læse din lille tekst med den skrifttype på din side :(
    Ved ikke om andre også har det sådan..??

    Ude i siden er det også rigtig svært at se dine etiketter for den tynde grønne skrift falder i med baggrunden.. Det gør det anstrengende desværre...

    Rigtig god dag :)

    SvarSlet
  3. Selvfølgelig skal der sendes invitationer,
    når man er scrappe, smiler. Det er en rigtig flot invitation og dejligt papir:)

    SvarSlet
  4. Super sød invitation du har fået lavet.

    SvarSlet
  5. Rigtig sød invitation.
    Og selvfølgelig skal de 40 år fejres. Alt andet ville da være synd.......for mange !

    SvarSlet
  6. I know this if off topic but I'm looking into starting my own weblog and was curious what all is needed to get setup? I'm assuming having a blog like yours would cost a pretty
    penny? I'm not very internet smart so I'm not 100% certain. Any suggestions or advice would be greatly appreciated. Appreciate it

    Review my web blog: Cartridges For Electronic Cigarettes

    SvarSlet
  7. It's a shame you don't have a donate button!

    I'd definitely donate to this brilliant blog! I guess for now i'll settle for book-marking and adding your
    RSS feed to my Google account. I look forward to fresh updates and will talk about this
    blog with my Facebook group. Talk soon!

    Also visit my web-site; Methadone Doctors

    SvarSlet
  8. Heya this is somewhat of off topic but I was wanting to know if blogs use WYSIWYG editors or if you
    have to manually code with HTML. I'm starting a blog soon but have no coding skills so I wanted to get advice from someone with experience. Any help would be enormously appreciated!

    My website - Dark Spot Corrector

    SvarSlet